3/05/2010

Någon som jag?


Ett brev till Mamma

Idag kom vi äntligen iväg mamma! 
Du vet hur mycket jag har pratat om att få träffa andra föräldrar som jag, och hur jag har längtat efter det.. Gått och kastat nyfikna blickar mot något barn som har gått förbi på gatan med misstänkta downie-drag och tänkt; Kan det där vara en liten extra precis som min Julian? 
Reserverat så står man kvar på håll och bara tittar och undrar...
Så många gånger jag har ringt till dig mamma, och beklagat mig över att det inte finns någon mötesplats för oss DS-föräldrar här i Dalarna. Och du har tröstat och stöttat och sagt att möjlighet nog kommer att finnas snart.
Så idag lyckades vi äntligen få tid att ta oss iväg till föräldraträffen på Habiliteringen i Borlänge! ( vilka för övrigt hålls en gång i månaden, så då gäller det att parera in)...















På väg till Borlänge..i strålande solsken!














Julian och Jack, vilket radarpar...














Julian lekte själv vid fönstret när mamma drack kaffe och pratade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar