3/19/2010

Livets vändning..



Här hemma jobbas det för fullt idag, med bloggen och med nätverket, (ett nätverk för oss med ds-barn i Dalarna) och så försöker jag hitta ett webbhotell till hemsidan..
Denna blogg kommer att ändras en hel del framöver, jag hoppas ni hänger kvar ni som har hittat hit!

Jag skriver numera en krönika i veckan för tidningen Lifestyle, men så småningom är det fulltid frilans med mitt företag som gäller. Julian har ändrat hela min bana i livet och nu under föräldraledigheten har jag verkligen fått tid att tänka och reflektera över allt jag har gjort.
Jag förundras över vad saker kan förändras snabbt och så totalt...



Nej, ingen tid över till att bli nostalgisk nu, dags att fortsätta..
På återseende!




Älskade unge, det är tur att du kan underhålla dig själv i gåstolen...ett tag iallafall.. ;)






KRAM,


1 kommentar:

  1. Vilken söt liten pojke ni har. det riktigt lyser om honom i gåstolen! : )

    SvaraRadera