4/22/2010

Med fascination för skor

Många gånger förstår jag inte Baby J, varför han gör vissa saker, som när han kladdar med maten, slänger iväg kletig burkmat på golvet, skriker plötsligt och högt på tillställningar och i högst opassande sammanhang. Eller som när han kissar rätt ut , utan förvarning, när man håller upp honom, utan att den nya blöjan hunnit på, då förstår jag inte alls var han kommer ifrån. Sådana stunder tittar jag förvånat på Baby J och konstaterar lugnt att ;vi tänker inte lika, inte lika alls.

Men ibland förstår vi varandra, och då kan jag lätt konstatera att han är mammas lilla grabb.
I hallen bland alla skorna, möts vi. Baby J och jag har en sak gemensamt trots att han är en liten kille på ett och ett halvt, och jag en stor tjej på 30 bast;
Vi har ett gigantiskt intresse för skor!



You and me, baby


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar