4/13/2010

Träning och Sömn



Äntligen!


Jag fick sova på dagen idag!
Julian har den senaste tiden inte sovit någonting alls på dagen.
Förutom hos Farmor.
Farmor lägger honom TVÅ gånger om dagen och han somnar direkt.
Hon förstod inte alls det där med att han inte sov på dagen längre när jag berättade att så var fallet.
Han sover varje gång han är hos oss, sa Farmor.
Inga problem.
Han är så snäll så.

Jag börjar fundera över om det verkligen är samma barn vi passar..



Sömnen mitt på dagen idag, var nog Habiliteringsdamernas förtjänst.
Julian somnade 21.30 igår, vaknade 6.00 idag, damerna var här vid 9.00.
Sedan tränade dom hela förmiddagen, och efter lite fika åkte dom.
Då hängde lillens ögonlock.

Tack för idag, Habiliteringsdamerna!
Ni gav både Julian träning och mig lite sömn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar