4/27/2010

Vi ska till Söderfolket!

Nere i Söder bor största delen av min släkt.
Några gånger per år åker vi därför ner och hälsar på.
Varje gång vi har kommit hem ifrån Söder, har Julian utvecklats något ENORMT, det är helt otroligt att se, vad stimulans gör för den lilles utveckling, och hur mycket han faktiskt egentligen snappar upp ifrån omgivningen. Vi har längtat väldigt mycket efter Söderfolket den sista tiden, så i morgon åker vi ner och träffar dom igen!
Det ska bli underbart!

Presentation av Söderfolket, nätverket som figurerar i Julians liv nere i Söder:

Min Mamma- En vacker och klok våg, i sina bästa år
Min Pappa- En kara-karl med gröna fingrar och som gör en otroligt god ostpaj
Min Storasyster, med man och två barn- Smart, social lärarinna, och en hyvens karl, med två små söta, vildflickor
Min Lillebror med tjej och ett barn- En tuffing med ett mjukt hjärta, den vackraste lilla bebisflickan och en stöttande tjej vid sin sida
Min Lillasyster med katt- Ung dam, med förkärlek för barn, människor och lekar


Ja, ni förstår.
Mycket stimulans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar