5/20/2010

Förresten jag glömde...

Jag glömde berätta för er, att jag ringde syster Karin idag, och Julians sköldkörtelprov, som vi tog för några veckor sedan, visade sig vara fullt normalt den här gången!!! Varken för högt eller för lågt, utan fullt normalt!!!!

Ännu en gång föll en stor sten ifrån mitt bröst, och jag tackar GUD igen, och jag hoppas verkligen att vi i alla fall får behålla hälsan på vår lille pojk, nu och framöver! Det är i sådana här besked en orolig mamma kan få vila ut lite grann, känna att det visst kommer att gå bra! Känna att bara man kan få andas ut lite grann mellan varven, vara i nuet, och inte behöva gå på sköra onda tår hela tiden så kan man få samla kraft i vilovarven, ge det lilla livet allt vad han behöver, det finns ingen gräns för hur mycket vi älskar honom och vi hoppas så klart att det räcker en bit på vägen och att han väljer att stanna hos oss en lång tid framöver!


Älskling, Du är ju det finaste vi vet!


Du som läser denna blogg.
Glöm för allt i världen inte bort att värdesätta det du har!

Love,

1 kommentar:

  1. :-)

    Tack detsamma (kan jag konstatera efter bara ha läst ngt inlägg och kikat på din blogg..) Nu ska jag läsa vidare! :-)

    OCH sååå söt liten grabb!! :-)

    SvaraRadera