5/30/2010

Igår kväll

Vi satt i soffan igår hela kvällen och kollade på halva Eurovision och sedan en film på det.
En väldigt tänkvärd film som hette The Messenger, en riktigt bra rulle som handlade om att ta till vara på alla stunder man har fått i livet, så se den om ni inte har sett den redan! Varning för tårar i slutet dock.

Idag är Fred förkyld, snörvlar och gnäller ;)
Liten vaknade 6.00, så jag har varit uppe med honom sedan dess. Förutom en timmes powernap för oss båda. Just nu leker killarna på Julians rum och jag ska nog ut och gå en runda! Känner mig trött, men jag hoppas verkligen inte förkylningen slår till på oss alla, för då är det halvfart som gäller här hemma. Tråkigt.


GRATTIS TILL ALLA MAMMOR IDAG!!!!

SPECIELLT TILL MIN EGEN KÄRA MAMMA ! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar