9/03/2010

Fredagsmys..(igen!) ;)

Fredagswokar superhungrig, så resultatet kanske inte blir det absolut bästa då jag tenderar att hasta med ingredienserna och inte direkt tar mig tiden att lägga ner så himla mycket kärlek i maten, men ett glas vin (eller två) kanske förhöjer smakupplevelsen? ;)

Lillen däckade 17.30,vilket förmodligen är rekord i tidig läggning för hans skull ;) Tog av honom kläderna och bytte kissblöjan i soffan, kom att minnas en bild som skickades av fröken Lena under dagen, den innehöll en galet skrattandes Julian körandes en bobbycar på dagis, så jag kan tänka mig att det gick livat till där idag...


Borsta tänderna får han göra imorgon.


PS;
Imorgon ska vi ha Loppis i Lycka, 11-16!!
Jag var bjuden till Stockholm, på mingel och modevisning, men jag hoppar glammet för skramlet! ;)


Kärlek,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar