9/29/2010

Julian och Liv






Julian; -Kollaa vad jag hittade i din kamera mamma! Bilder på mig och en bruuud!


Jag; -Ja, det är ju du och lilla Liv, hon bor också i Dalarna. Jag har velat träffa henne länge och i Söndags hälsade vi på hemma hos Liv, kommer du inte ihåg det?


Julian; -Joo, men, varför ville du träffa henne då? 


Jag; -Hon har samma syndrom som du och hon är bara ett år äldre.


Julian; -Jaha ja, och varför ville du träffa någon med samma syndrom? 


Jag;  -För att jag ville prata lite med hennes mamma och se hur det går för dem med allt runtomkring.


Julian; -Jaha, vad bra. Då får jag träffa henne igen då?


Jag; -Ja, det får du nog.


Julian; -Vad bra! Då får jag impa igen nästa gång. Då kör jag nog en lite tuffare approach .. Kanske kör något annat trick än det där med telefonen... Hmm...Får nog fila lite på det..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar