9/04/2010

Söndagsgodis

En sur och täppt liten karamell...

Sömn existerade knappt för oss i natt då lillen var helt igentäppt av snor i näsan och vaknade och skrek varje gång han försökte andas...

Mitt försök nr 1; Högre kudde
Mitt försök nr 2; Böcker under sängbenen
Mitt försök nr 3; Plocka upp, gunga i famnen
Mitt försök nr 4, Lägga mig i soffan, som har högt stöd, ja det funkade, å där låg vi i natt, lillen och jag, han snusade för fullt, men jag låg på sidan och höll balansen för att inte trilla ner. Eftersom jag var livrädd för att lillen skulle slänga sig ut vid ett plötsligt ryck och trilla ner, så sov jag räv resten av nattens existerande timmar. Vilka var kanske 3 med tanke på att Julian vaknade när Fred gick till jobbet 5.30.

Så nu sitter jag här med halvöppna ögon och trycker i mig det resterande lördagsgodiset och hinkar kaffe.

Lillen leker.



Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar