10/27/2010

Efter mingel...vila.

Nu är vi hemma igen! Trots trötthet så var det kul att komma ut en runda. Julian behövde den stimulansen som han får av att träffa folk, han sprang runt och han log mot alla och pekade och dansade. Gulleplutten, han är så lätt att ha med sig. Vi började med lite mingel med dricka och frukt, och sedan fick man en hudvårdsanalys på plats om man ville, och möjlighet till att prova lite olika produkter.  DOC MORRIS är det första apoteket i Sverige som har en hel hylla med hudvård och en hudterapeut som man kan rådfråga på plats. Otroligt bra initiativ tycker jag! Doc Morris har även lanserat en egen hudvårdsserie REN, som är helt fri från parabener! Kolla gärna in den på ett Doc Morris apotek nära dig!








Nu ligger jag i soffan och är helt slut, längtar till i morgon då lillen ska få leka av sig på dagis och jag får några timmar att spendera på MIG. 



Kvällslektyr



Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. Mjukstart inför Mia och Klara som snart sätter igång igen! Tjohoo!



Sov Gott!



Love,

 

1 kommentar:

  1. Hej Sötnos! Trevligt att du tittat in hos mig - underbar blogg du har:) REN:s produkter är fantastiska, lönar sig att testa dem. Uuh, har inte ännu läst Dyngkåt och hur helig som helst, den är säkert bra! Ha det bäst! Med Sol, Malenami

    SvaraRadera