10/23/2010

När jag träffade Pär.


Idag gick jag på event. Härliga Pralin anordnade en underbar dag i Dalasalen i Falun, med bland annat Pär Johansson som föreläsare, grundare av Glada Hudik. Manad och framdriven av budskapet som stod skrivet på mitt halsband, så tog jag chansen att prata med Pär. Pär är en stor inspirationskälla för mig och en underbar förebild dels för mig som mamma till Julian men även i mitt jobb med MY.PERFECT.BABY. Efter Pärs föreläsning idag så letade jag upp honom och gick nervöst fram och gav honom en stor kram. Jag kände mig nästan som en liten flicka som precis skulle träffa sin största idol. Men Pär var lugn och otroligt ödmjuk och en mysigare människa får man leta efter! Pärs otroliga lugn fick mig till och med att fråga efter en bild på oss två.









Tack för idag Pär! För föreläsningen, för ditt stöd och din otroligt positiva energi!! 




Vilken underbar dag!

Tyvärr var jag tvungen att lämna Må bra eventet efter Pärs föreläsning, men jag lyckades få med mig en goodibag hem iallafall. Tack Pralin!





Love,


2 kommentarer: