12/20/2010

Avslutad Tävling

Tack till alla er som har varit med och tävlat! Jag skulle vilja ge bort böcker till er alla.

Men, jag lottade och drog;


Hej! Jag vill vara med i tävlingen och om jag vinner ska jag ge böckerna till min sons mor- och farföräldrar som inte kan så många tecken ännu. Med dessa böcker kan de ändå läsa och teckna tillsammans med Malte och samtidigt lär de sig lite nya tecken. 
Hälsningar Maria



GRATTIS!

MAILA DIN POSTADRESS TILL MIG så får du böckerna på posten!



Love,
 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att vinna en tävling! Dessa böcker blir perfekta presenter. Tack så mycket! Däremot lyckas jag inte hitta din mailadress. Kan du lägga ut den här så mailar jag dig imorgon.
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Oj, förlåt, hade lyckats ta bort min mailadress! Men lägger in den under ny flik kontakt.

    SvaraRadera