12/29/2010

Ett litet hej..

Hej Kära vänner!

Jag hoppas att ni har några strålande mellandagar och att ni mår bra! Jag går runt här hemma uppklädd till tårna i min nya fina nyårsblåsa, inte för att jag var så väldigt sugen på nyår så att jag inte kunde vänta längre och helt sonika slängde på mig klänningen och håller nyår nu, två dagar innan, nej, nej, sanningen är den att jag bara skulle PROVA den glammiga klänningen en SNABBIS för att komma i rätt stämning till Fredag och jag fick då det jag så starkt misstänkte konstaterat för mig; jag har ätit alldeles för mycket julmat i år och jag fastnade! Jag fastnade och fick inte av mig klänningen.

Jag får se mig om efter en annan klänning helt enkelt och använda motionscykeln lite mer frekvent framöver..

Väntar på att mannen ska komma hem och frigöra mig ;) Ursäkta icke uppackade väskor i bakgrunden.


Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar