1/14/2011

Lekstuga

Klockan är snart ett på natten och jag har inte stängt datorn än...Fy på mig. 


Jag hittade så mycket bra hjälpmedel på nätet, tips på sånger med tecken och ordlekar så jag kunde inte slita mig och ännu en gång så önskar jag att jag kunde träna mer med Julian. Om jag kunde och hade tid, så skulle jag bara sitta och pussla och rita och sjunga hela dagarna med Julian. Men jag måste ju ha "min" tid också och rensa hjärnan från allt det där pedagogiska ibland och ge plats för saker som jag utvecklas av; en lugn stund i soffan, ett glas vin och god mat, ett skönt bad, ett yoga pass eller som nu, helt fördjupad i pedagogiska lekar!  ;) 


Jag tipsar om denna sida som jag hittade idag om språkstimulans, på myperfectbaby.se så gå in där och se om ni kan hitta den! Smygtips; du kan leta under inspiration...;)


Den första som svarar rätt, kanske vinner något..

GOD NATT, SOV SÖTT!


Love,

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar