2/16/2011

Kvällslektyr




Jag har förespråkat Karlstadmodellen här på bloggen innan, jag introducerades till denna modell av Julians specialpedagog och det är denna modell vi använder till Julian i hans vardag. Jag kan aldrig bevisa att det är denna modell som har hjälpt Julian att utvecklas så bra som han har gjort hittills, men jag kan nästan svära på, att utan den hade vi legat mycket längre bak! Nu har det ju hjälpt oss mycket att Julian är så nyfiken och tacksam att träna också!  ;) Go Julian!


I dag fick jag två böcker , del 2 och del 3 inom denna modell och det är en släkting till Fred som har skickat dem till mig. Del 1 fick jag av specialpedagogen när Julian var bebis, så den har jag läst ut, så gissa om jag blev glad när jag fick dessa fortsättningsböcker på posten! 


Tack Christina! 




Love,

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar