2/16/2011

Ögonmigrän

En dag i veckan så har Julian ledigt från förskolan, och då brukar vi "träna". I dag är det den dagen. Men vi har inte hunnit träna så mycket i dag för jag känner mig frusen med huvudvärk och tjock i halsen...ingen inspiration till någonting. Jag har ju en ögonsjukdom på högra ögat och får lätt huvudvärk mest hela tiden på dagarna. Men som med mycket så har jag skjutit upp  en operation allt för länge nu. Jag har en hård lins men det funkar liksom inte när man har småbarn, det tar tid med alla vätskor, och den tappas väldigt lätt. För ett tag sedan så drabbades jag något väldigt konstigt som tydligen kallas för ögonmigrän, detta fenomen kan orsakas av stress, och det gör att man får synbortfall. Halva ansiktet försvann på dem som jag pratade med. Väldigt otäckt och jag hoppas att det var en engångsföreteelse. Någon som har haft något liknande?


Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar