3/20/2011

Hur många idioter finns det på aftonbladets kommentarsfält?




Nu är "våra" funktionshindrade från hotellet i ropet hos Alex Schulman också. 


Jag tycker att Robert Aschberg sköter sig oklanderligt angående frågan om han tycker det är lyteskomik eller inte angående några framtagna klipp. Som han säger; "det är en svår balansgång just i det fallet". Något jag även reagerar på just i det klippet som de visar är att praktikanten uppenbarligen inte kan prata engelska och jag undrar då varför hotellet låter honom sköta de utländska kunderna? Kan inte någon av de andra praktikanterna som kan engelska hoppa in i stället då tex? Nej, nu har vi världens chans att skapa välvilja och positiv inställning i samhället till våra barn, jag hoppas verkligen inte att vi slarvar bort den chansen! Om våra förståndshandikappade ska synas mer i arbetslivet så måste detta skötas PÅ RÄTT SÄTT med handledning och träning och så klart efter deras EGNA förutsättningar.




Vissa kommentarer angående det här gör riktigt ont i mitt mammahjärta och jag blir LEDSEN! Det känns just nu på grund av sådana här kommentarer ännu viktigare att fira Down syndrom Day i morgon!




MeneTekel
 
66 år, Gnesta
 
   
En annan del av Köping, ICA-reklamen, Hur många lingon finns det.. och detta - är inte marknaden mättad snart vad gäller freak shows? Just ja, Markus Larsson också - den mest förståndshandikappade... Idag 00:34





Uppdatering;
Precis när jag skrivit färdigt detta inlägg så pekar Julian på en bild av Heidi Klum och säger Mamma! 


Tack älskling, du vet hur du ska lägga bomull. Kan nog bli en ballerina kladdkaka till dig i dag också ändå. 




Love,


 

1 kommentar:

  1. Äntligen en vettig person som tycker likadant som jag. Man kan ju inte påstå att intelligensnivån är särskilt hög bland dessa, utan jag gissar på att en klar majoritet som kommenterar där saknar både utbildning och intellekt. Aftonbladet har med andra ord blivit en tidning för "dummies".

    SvaraRadera