3/25/2011

Mitt språkgeni

Pusselipuss!

I dag gjorde jag en repris och klippte och klistrade in en hel del tecken i den nya teckenpärmen, samtidigt så kör jag en repetition av varje tecken så jag pluggar in dem samtidigt. Jag vill ju bli bäst på tecken! Eller jag menar, jag SKA bli bäst på tecken. ;) 


Jag har hela denna vecka försökt få tag på en kvinna i kommunen som har hand om en teckenkurs som vi vill gå på, men inget svar, alls. Förra veckan försökte jag också, men då var hon på semester... Denna veckan var det bara en enfaldig röst i en telefonsvarare; du kan inte nå piiiiiiiiip just nu. 


Kan vi hoppas på en Tredje vecka gillt nästa vecka?


Hoppas att ni har en underbar Fredagkväll alla goda! 
I kväll är det final i Lets Dance ;)




Uppdatering; I detta nu sa Julian precis pappa och mamma, efter varandra. 
Jag bara ryser. På riktigt. Meningsbyggnad är underskattat.




Puss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar