3/13/2011

Söndagsbestyr...

I dag har det varit en underbar dag och vi har hunnit med mycket! Mat och promenad och städning och handling och lite nätshopping. Julian har precis tagit sitt skumbad, och jag har gjort mitt regelbundna hemma-spa samtidigt, vilket betyder skrubb och ansiktsmask. I kväll använde jag en ny mask med AHA syror i, som ska förnya hudcellerna, det blir spännande och se om det blir ett bra resultat sen. Jag tror att jag var lite för snabb med att ta bort den tyvärr.


Guam Glyco Mask 40ml


Beskrivning:
Glycko är en mask som tar bort döda hudceller och tillför fukt. Masken innehåller AHA-syror som behandlar, reparerar samt förnyar huden. Masken appliceras på rengjord hy, lämnas i 15 minuter och tas bort. 



Glyco Mask, finns att köpa här.



Just nu avnjuter vi en god ostkaka med grädde och jordgubbssylt framför tvn och Fred följer Tsunamikatastrofen i Japan på CNN Live.

Senare så ska jag rensa hjärnan från dessa katastrofer med lite Bigbrother!


Kollar ni på det? Vem hejar ni på?




Love, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar