3/10/2011

Tired



Ligger på kudden och powernappar en stund, är det någon mer än jag som har svårt för att somna mitt på dagen? Jag lägger mig oftast med laptop och då ligger jag och jobbar istället för att sova. Har liksom inte ro att lägga undan datorn ;) Det är hopplöst när lillen vaknar 6 på morgonen för då vet jag att jag inte kommer att vila mer förrän då jag lägger mig vid 22-23 snåret på kvällen och då känns dagen plötsligt väldigt låång. Dessa senaste dagar har jag haft svårt att somna på natten så sammanhängande sömn börjar kännas lite väl långt borta nu..blir en ond cirkel för är jag trött så blir det inget gjort eller så blir det gjort halvdant...eller helt fel. ;)


Nåväl, nu ska jag inte tjata mer om det, hoppas på en utvilad mamma i morgon Fredag istället!


NJUT ER TORSDAG!


Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar