3/11/2011

Today

Här ser ni Julians lekstuga, ett renoveringsprojekt ;)

Julian håller hårt vid sitt nystartade system vad det gäller tidig morgon, så klockan 6 var vi uppe, eller rättare sagt han, jag gick mer runt med halvöppna ögon, minns inte så mycket. Fred ligger fortfarande och sover, men jag ska nog gå in och få upp honom snart. Jag la mig tidigare igår så jag vet inte riktigt när han kom i säng. I dag skiner solen och när jag öppnade dörren och tittade ut precis så fick jag en energikick som heter duga, strålande sol, klar himmel och gnistrande snö! Lovely! Jag och Julian har en mysig playdate efter lunch och i kväll blir det nog melodifestivalen. Så ser det ut kära vänner, hoppas ni också har en UNDERBAR dag!



Oh! The Places You’ll Go!
by the incomparable Dr. Seuss

Congratulations!
Today is your day.
You’re off to Great Places!
You’re off and away!
You have brains in your head.
You have feet in your shoes.
You can steer yourself any direction you choose.
You’re on your own. And you know what you know. And YOU are the guy who’ll decide where to go.





Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar