3/15/2011

Utan det lilla extra i kväll..



Det här fina kortet på morfar och Julian när dem klappar händer ligger i en av Julians lekpåsar. Morfars persontecken är just klappa händer.

Mötet med hab gick bra, vi fick ny input av specialpedagogen och vi kom på banan igen angående träningsmaterial och vilka övningar som vi ska fokusera på. Julian var oslagbart duktig som vanligt! 


Tack för i dag tjejer!


Jag fick lite nya tankar angående ett hjälpmedel till Julian som vi tidigare har ratat men som jag nu funderar på att föra in några timmar varje dag. Vi får se. Jag skriver mer om detta när jag vet mer. Kommer i såfall så klart att rapportera till er vad jag tycker!


Bra för en mamma



Som belöning för sin fina prestation i dag så fick han sova över hos farmor och farfar i natt. Så efter ett skönt litet yoga-pass så spenderar jag min kväll med allehanda tidningar och en stor kopp varm te.


Love,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar