4/01/2011

Inlämnat och klart

I dag var jag på förskolan en halvtimme innan det var dags att gå och lämna in kläderna, så jag hann stanna och dansa lite fredagsdisco med lillen, Arvid och Malte innan vi gick. Men nu är kläderna i allafall prismärkta, signerade och inlämnade och upplagda så nu hoppas vi att vi säljer allt under helgen! Vi ska dit en runda i morgon och kolla läget och äta lite korv. Julian träffade en go tjej som han lekte med där i dag och hon var i tårar när han gick igen, vi får se om hon är där i morgon. ;)


Just nu sitter vi i soffan efter god middag och snart är det natta för den minsta familjemedlemmen.


Hoppas att ni har en skön kväll!


Love, 






Här ser ni en del av min underbara resväska som jag har haft på lillens rum  med hans bilar i. Den har jag nu lämnat in för den tog så mycket plats, men nu när jag ser den på bild så hoppas jag nästan att den inte blir såld..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar