5/08/2011

Besök på Rättviks marknad.


Fullastad vagn!
Lillen fick en helikopterballong, en annan liten kille gick förbi och utropad;
-Mamma kolla en helikopter! Julian höll då ett krampaktigt tag i ballongen, och minens hans såg ut att säga; ja, den här får du INTE!




Jag köpte bara bra saker detta året. Användbara saker. Jag är faktiskt väldigt nöjd över mina inköp och mig själv. Jag hittade billig strumpor till hela familjen och så köpte jag linjerade kollegieblock och diskborstar. Jag fortsätter att köra hårt på mitt hemmaodlande och köpte jordgubbsplantor för 15 kronor stycket! Nu har jag slanggurkor, tomater, smultron, jordgubbar och vildhallon att plantera ut i pallkragen. Får se om jag hinner i kväll, jag hade tänkt hinna springa en runda oxå.



Jag älskar när det blåser i håret när man åker bil



Julian fascineras av traktorerna på marknaden







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar