5/25/2011

Julians högklassiga skämt


Ligger här på Julians rum och viljobbar med min Iphone. Viljobbar gör man när man ligger på soffan och surfar på mobilen och försöker anstränga sig att inte skriva fel bokstäver pga trötthet. Julian leker med sin nalle här bredvid. För ett tag sedan så höll han på att förklara något för mig i riktigt långa haranger och det lät som att han berättade små roliga historier. Önskar att jag kunde förstå. Han har riktig humor, den grabben.


Pappa kommer hem från jobbet, han har nyrakad skalle.
Julian har inte sett att pappa har klippt sig, än.
Och så..
Pappa är hemma!
Julian hoppar upp i pappas knä, sätter sig tillrätta och så stryker han med sin hand över pappas renrakade huvud. Han ser förvånad ut. Rynkar ögonbrynen.
Och så skrattar han högt , och säger, Bolle!


Ja, pappas huvud ser faktiskt ut lite som en basketboll.




Love,


 

2 kommentarer:

  1. Svar:
    Ja det tycker jag verkligen att det var :D Något som jag behöver också som har såna förbannade knutar överallt och när sambon försöker vara snäll att öppna dom så gör det 100 ggr ondare än när en någon seriös masserar mig :)
    Men jag antar att man får mer knutar i ryggen och sånt när man går fel, bär fel, sitter framför datorn fel osv..men sånt är livet :)

    SvaraRadera
  2. hahaha samma här..våra sambosar kanske har samma teknik ;)

    ja det är lätt att glömma bort att sitta rätt osv...

    SvaraRadera