5/14/2011

Livet är härligt!

Oj.
Är nästan förvånad över hur mycket jag har hunnit med i dag.
Förutom pappersjobb och en del städ här hemma, så har jag hunnit springa 5 km i det sköna vädret. Jag sitter just i detta nu och andas ut i soffan efter en skön dusch, lillen vilar och mannen ska ut och sätta igång grillen. Livet är allt bra härligt!


Bild; Från Lasse Lingman Blogg


I kväll ska vi hålla våra tummar för gullungen Saade, jag tycker att han har fått onödigt mycket skit från Media (läs Aftonbladet)  i veckan.




Hoppas ni har en bra Lördag allihopa! 


See you later! ♡


Uppdatering;


Jag kanske blir tvungen att ta tillbaka, när jag läser om vad han sagt om handikappsparkeringar, vilket jag tycker var väldigt omoget och ignorant sagt, fast..man kan ju undra vad som stämmer egentligen, vad tror ni? 


Intevju i GP


Saade skryter om felparkeringar och att han av lathet ställer sig på handikappsparkeringar eftersom han inte orkar leta upp egen plats. Saade själv dementerar det hela...


HÄR

Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar