5/18/2011

Oh yes baby! Det går bra nu.


Jobb, jobb, jobb och så lite jobb till. I dag är det lillens lediga dag, men jag har barnvakt så jag kan...just det ja...jobba. ;) Men det är kul och det är huvudsaken! Just nu längtar jag efter min mamma och min lillasyster som kommer om ca 2 veckor!  Det ska bli underbart kul att få se dem igen och ha lite semester tillsammans! Det roligaste är nog att det har råkat bli så att Julians mormors persontecken är kaka. Detta pga att hon figurerar på en bild med en kakburk. Man kan ju tro att hon är värsta bullmamman med det tecknet, så jag tänkte att hon skulle upp till bevis och få baka lite när hon kommer hit , hihi ♥




Hoppas ni njuter er LillLördag!


1 kommentar:

  1. jag tyckte du skrev semester...jag tänker bara gosa med Julian,hihi Längtar efter er!!
    Kram mamma!

    SvaraRadera