6/13/2011

I sommar så är vi nyfikna



Fotograf lillasyster Anja


I sommar så öppnar vi dörren till nyfikenheten! Vad detta betyder tänkte jag skriva lite mer om i kväll, men jag kan säga att vår familj fick en fin present i dag som vi är väldigt glada över. Men som sagt, jag berättar mer om den sedan. 


Vad gör ni annars en dag som denna? Hos oss är det mulet och lite kallt, regnet hänger i luften. Jag har precis druckit en kopp kaffe och ska ta med mig lillen på en runda så Fred får vila lite. Han jobbade i helgen och både han och jag har fortfarande lite av våra förkylningar kvar så vi är trötta. 


Påminner igen om tävlingen i bloggen här vid sidan om, är det ingen som vill ha en egen liten bok till sitt barn?! 


Kom igen och var med och tävla nu! Sprid den vidare om du känner någon med bebis som du tycker är värd att vinna! 



Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar