7/08/2011

Death on my lawn


Ni som har följt bloggen ett tag vet ju att Julians Tisse som egentligen är högst lyxig och glamorös innekatt, nu under sommaren har bestämt sig för att bli utekatt. Med allt vad det innebär. Hade jag vetat att han så snabbt skulle ta sin nya roll till ytterligare nivåer så skulle jag aldrig tillåtit honom att sätta sin tass utanför dörren från början.

Häromdagen när jag högst ovetande om vilket rovdjur jag egentligen bor med, klev utanför dörren så möttes jag av det här. En kamp på liv och död, högst verklig, i min trädgård.  
Vem kunde tro det här om vår snälla, vita ulltuss som ligger i sängen och spinner för oss om nätterna?

VARNING FÖR LÄSKIG BILD


En kallblodig mördare. Vem hade kunnat tro det här om snälla Tisse?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar