7/19/2011

Kärlek som bara växer



I dag har det varit en härlig familjedag ,vi åkte på utflykt under kvällen, åt ute och bara njöt av den sköna kvällssolen. Det är så härligt att vara en liten familj! Julian börjar kännas så stor nu, jag kan konversera ordentligt med honom och han visar flera nya sidor som är så spännande för oss att upptäcka. Det känns som att han har utvecklats mycket den senaste tiden och vi får börja tänka på vad vi säger för han kopierar ALLT vi gör. I dag satte han sig och fikade utanför lekstugan, hällde upp med kannan och sa ; Mm kaffe. Gott. Sedan frågade han mig -Mamma, kaffe? Häromdagen när jag låg kvar i sängen så kom han med en gammal kopp som han hade hittat på kontoret. Mamma, kaffe sa han och så ställde han koppen vid min säng. Kanske en pik åt mig att jag dricker för mycket kaffe? ;)

Högst skrämmande verklig och sida vid sida med vårt stilla semesterlunk lever den heta debatten vidare..


Svt, Svt

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar