8/13/2011

Dagens bildskörd


Inredning; Projekt lekstuga









Lekstuga före renovering


Efter renovering




Och så från invigningen...


Jag laddade upp i köket som vanligt innan gästerna kom och när jag hade lagt upp bullarna så gick jag iväg en runda. När jag kom tillbaka ut köket så hittade jag Julian som hade klättrat upp på en stol och såg skyldig ut..











Fika och paket, två av livets goda ting ;) Vems mage är det vi skymtar i bakgrunden? ;)


"Julians" Edith kom över. Edith är tjejen hela dan, varje dag, på förskolan. Nu har dem haft sommarlov och oooo vad hon hade vuxit!


Kusin Emma, cool tjej att hänga med tycker Julian. När Emma fick se min tavla inne i lekstugan så sa hon; Men åå vad fint du målar Emily! Jag vet ju att Emma har bra smak och att hon aldrig skulle ljuga så; Tack Emma!


Lilla Liv kom över och hade sin mamma och pappa med sig. Liv är 4 år och en petit prinsessa, mindre än Julian till storleken. Äntligen fick Julian vara lika stor eller större än ett äldre barn! 
Edith fick konkurrens och vi bevittnade ett drama på baksidan av vårt hus. Ett drama som inkluderade en avvisande liten kille och två kramgoa påstridiga tjejer. Tillslut gav han efter och Liv fick en kram.


Sviken sessa.  Julian kompenserade med att ge Edith ännu en kram, och det fick han, trots skatehäng och player fasoner. Allt som allt; en mycket bra dag.




2 kommentarer: