8/31/2011

Hej på dig du gamle vän!




Hej kära ni! Jag vet. Jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen just nu men jag har helt enkelt inte tid. Jag håller på med massor av nya och spännande projekt inför hösten och jag hinner knappt andas i svängarna. På ett bra sätt ;) Ni får se så småningom, jag lovar! Om inte jobbet tar tiden, så tar vardagen den. Hej på dig gamle vän, du dåliga samvete, som flåsar mig i nacken och påminner mig om alla övningar som jag borde göra med Julian, innan hösten är här på allvar...På tal om hösten så ringde spec pedagogen mig i dag och undrade vad jag kände inför detta med minskad resurs till Julian. Som mamma känner man ändå ett starkt ansvar inför sitt barn. Och jag vet att om ingen stoppar mig så kommer jag att ta resterande träning med Julian hemma själv, vilket kan resultera i förödande konsekvenser och involvera välkända ingångna väggar och liknande..Nej, jag får suga på denna bittra karamell ett tag och smida planer efterhand. Att be om hjälp har jag alltid haft svårt för, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar