8/12/2011

Klipper gräset inför morgondagens invigning


Mannen har alltid sagt att han inte gillar när jag klipper gräsmattan för att jag lämnar "toffsar" efter mig.

Jag har alltid surt dementerat det påståendet.

Nu när jag klippte gräset så tänkte jag att jag skulle motbevisa mannen med att fota mitt verk. Då hittade jag den här.


En jättestor "toffs".


Nu funderar jag över om jag ska erkänna för mannen att han hade rätt eller om jag ska slänga beviset fort som attan.

Vad tycker ni?


Love,




 

2 kommentarer:

  1. Göm beviset, du kan ju inte låta mannen ha rätt !! ;) Vi ses imorgon... Michelle blir inte med, hon har fotbollsmatch. Kram

    SvaraRadera
  2. hihi, done and done!

    Åh, vad synd, Emma var så sugen på att spela med Michelle igen ! Men ja vi syns i mogon! Då ska jag kidnappa din bebis. ;) Kram

    SvaraRadera