8/25/2011

Materialpresentation av dagens språkövningar


Jag tänkte börja lägga upp lite fler videos här på bloggen angående min habilitering med Julian enligt Karlstadmodellen, om ni vill ?

Förhoppningsvis så kan det inspirera någon/ några av er med språkstörda barn till att träna hemma när ni har tid och orkar! Man gör så gott man kan.

I den första video som läggs upp så presenterar jag själva materialet som vi jobbar med för dagen och sedan tips på var du kan hitta det. Sedan kommer en video på själva övningen i film nummer två.
Det finns inga rätt eller fel i denna träning, det här är bara ett roligt sätt att dokumentera och komma igång med träningen.  Hoppas att det kan ge er lite tips och inspiration i er egna språkträning med ert barn!
Lycka till!

Här kommer första videon!

Materialpresentation/ Material; Fingerresan från Hattenförlag.se
Böckerna om Babblarna finns även i Shoppen

PS; Jag ska försöka lägga upp en materialvideo och en träningsvideo varje gång jag tränar med Julian,vilket inte är varje dag, men ni får hålla till godo med de som väl kommer upp. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar