9/07/2011

Att leva i tydlig ovisshet


Så.
Halva checklistan är gjord för dagen.

Samtal är intalade på olika telefonsvarare.
Vissa frågor är fortfarande obesvarade, men det är jag van vid att dem är.
Eller kanske mer; jag har lärt mig att leva med obesvarade frågor.
Det gör vi alla i och för sig, men vissa familjer kanske lite mer tydligt än andra..

I morgon gör vi färdigt andra halvan av listan; vilket inkluderar en ordentlig genomgång av Lss-lagen och lagen om avlastning i hemmet och lite om bostadsanpassning. Och så hoppas vi på att vi i morgon kan gå och lägga oss med lite mindre frågor i omlopp. Hoppas även på en bokad tid med specialpedagogen och sjukgymnasten inom en snar framtid.

Kanske jag till och med hinner ringa till hudkliniken och boka den där tiden åt mig själv som jag har skjutit upp i flera månader på grund av en väldigt dålig telefontid för bokning?





God natt alla fina där ute!
Jag vet att ni finns och att ni mycket väl vet vad texten ovan betyder.
Tillsammans är vi starka! Eller hur?

Kämpa på!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar