11/02/2011

I natt kommer jag att sova gott!


Stor kram till alla er!


TACK!

Jag blir alldeles varm i hjärtat av allt det fina ni har skrivit till mig i dag, ni är varenda en av er så otroligt VACKRA! Jag är så glad för att jag har er läsare! som står ut med mina tankar, känslor och upplevelser. Julian har lärt mig en stor läxa i livet och det är att alltid vara just ärlig och att alltid följa mitt hjärta. Om jag hade ignorerat den lärdommen så hade jag ju svikit både honom och mig..Visst i bland blir jag rädd och i bland är jag extra sårbar. I bland bär jag mitt hjärta långt ut på min jackkrage för allmän åskådning.
Men det gör väl alla någon gång? Jag tror det är viktigt att vi lyfter fram alla våra känslor som vi har.
Hur svårt det än är att säga eller att göra en gärning som kommer direkt från hjärtat så varar ändå ärlighet längst! Visst ska man våga känna och göra!!

Annars är man inget annat än en liten lort har jag hört. ;)

Nu ska jag släppa detta och gå vidare, för vänner, vi har ett härligt liv som vi vill skynda att leva!

Ni ska veta att tack vare er så kommer jag att sova extra gott i natt! Tack! 


Stor kram från mig och min lille Busunge! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar