1/17/2012

Ambassadörer sökes!

Sprid ordet om att denna väska finns! 

Här är den! 
Vår underbara My.Perfect.Baby.Bag, full med info, material,hjälpmedel, skrift och produkter för de två första åren med ett barn med funktionsnedsättning! Hade denna väska funnits när min Baby J föddes så hade jag blivit överlycklig och den hade sparat oss mycket värdefull tid!  Kanske blir den liggande i några månader hos alldeles färska föräldrar, men när behov finns så är jag säker på att den plockas fram och kommer att uppskattas av MÅNGA anhöriga! 

MEN nu anledningen till denna lilla promotion; ni är väldigt dåliga på att shoppa bagen!

Jag tror att det kan bero på att det inte är så många som vet om att detta hjälpmedel finns, SÅ kom igen nu! och visa att allt mitt jobb med att ta fram väskan inte var förgäves! 
Ge bort den, nyttja den själv, eller bara sprid ordet om väskans existens på Hab, föräldragrupper etc, då skulle jag bli jätteglad
Jag litar på er!

Tack!  ♡



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar