1/26/2012

Februari kommer näst...






Jag försöker gå powerwalk, men halkar mest omkring på nysnön som har fallit under dagen. För Julian så var det mest bara tänder och snuva på g, och jag har varit lite bättre i halsen i dag! så det blir dagis och "vanlig" dag i morgon. Kvällen har spenderats i sorgens tecken och ett nystande i tragiska livsöden. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag tycker att det är för jävligt att unga flickor med diagnos ska behöva sätta livet till på grund av felaktig vård! Att personal inte lyssnar på föräldrarna är ingen nyhet, men att samhället inte siktar på förbättring är katastrof!! Unga tjejer som slussas hit och dit, sätts på medicin utan att läkaren ens har en inblick i flickans bakgrund! Ja. Ja. Ja. Jag vet att det alltid har varit så här och att det är svårt att göra förändring, men jag kan inte släppa detta fall så jag förmodar att ni kommer höra mer om det, både här på bloggen och annanstans.

Nu ska jag och min reflexväst ta oss hem. Men vi ses i morgon! Då ska jag berätta en rolig sak för er för omväxlingens skull!!

Puss!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar