2/13/2012

Tack Playing for Change!


Detta blir ett inlägg om mitt jobb eftersom jag vill dela med mig av det också här på bloggen.

Ett väldigt roligt jobbmail damp ner i My.Perfect.Babys låda i dag och det gjorde min dag! Jag vill tipsa alla entreprenörer som kämpar med eget företag, att det hjälper att räcka ut en hand och anstränga sig och söka dessa saker. Har du en idè som du brinner för och som du tror på så får du aldrig ge upp, för någon gång så finns det någon som ser och uppskattar allt det jobb du lägger ner! Att mitt företag Perfect Production ( vilket innefattar myperfectbaby.se, AllaKan och MyPerfect.Baby.Bag) fortfarande är med i tävlingen kan jag leva på länge! 



Jag vill att alla människor (oavsett förutsättning) ska få ha samma möjligheter att lyckas i livet och jag är säker på att mina projekt bidrar till just detta.

Dessa små morötter som bland annat mailet nedan ger mig styrkan att fortsätta som entreprenör trots viss motvind, många och långa kvällar och konstant brist på pengar. 



Mail; 


Hej!

Jag vill berätta att du fortfarande är med i urvalsprocessen till Playing for Changes inkubatorprogram. Grattis! Nu återstår bara 33 sökande av de ursprungliga 900.

Just nu läser några utvalda experter inom barnrättsfrågor, sociala frågor och/eller socialt entreprenörskap din ansökan. Skulle den få höga omdömen i denna läsning så skulle det vara bra om du förberedde dig för att komma på intervju hos oss på Ringvägen 52 i Stockholm 10/3 eller 11/3, och det är ju lika bra att du även prickar in det slutgiltigt avgörande jurymötet 23/3 i kalendern redan nu ifall du även skulle gå vidare från intervjuerna.

Jag önskar dig all lycka till och har du några frågor om den fortsatta processen så är det bara att du hör av dig.

Hälsar Pär Wiktorsson



TACK! till er läsare och alla medlemmar med era underbara "speciella" barn som ger mig så mycket kraft och glädje! Självklart även tack till min egna lilla gosse, som har gett mig så mycket livsinsikter!  ♡



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar