5/10/2012

Lek med bönan börjar bli ett återkommande inslag i Julians vardag.


Bönan var här igår igen. Jag hann knappt se henne komma in och hänga av sig, plötsligt var hon inne i köket och stövlarna stod i hallen ;) 

Vi var i full färd med att baka så båda fick varsit förkläde på. Bönan hade fler kompisar med sig som blev glada när de fick höra att det skulle vankas hallonmuffins.
Receptet på muffins med frukt i. Vi hade hallon och blåbär i våra godingar. 

Ediths storasyster var populär hos Julian och det skulle tisslas och tasslas i deras hörna. Vilken liten player va?! Helt ogenerat också och med Edith mitt emot...

Edith märkte inget, hon hade fullt upp som tur var. 

Tjejer är bäst. 

Njuter som fisken i vattnet med ett kök fullt av tjejer.


Sedan blev det muffins, saft och Vampyrerna på bompa.
 Notera handhållningen som kan vara en av årets gulligaste gester här hemma.

#Host,host# och så lägga armen om.

Puss min Julian.
-När man pussas så är man kääär, sa Edith till Julian.







3 kommentarer:

  1. men vilken härlig bildserie, jag blir alldeles glad i hjärtat. Edith <3 Julian

    SvaraRadera
  2. Det här inlägg har förgyllt min lördag:) Ååååå så söta ungar:)

    SvaraRadera