8/12/2012

Status



Jag och lodjuret på Naturum ;)


Hela veckan som kommer så är jag ensam med Julian. Fred har börjat jobba igen och jag försöker hinna lite hit och lite dit, men det är inte lätt. Hösten erbjuder mycket i sitt sköte och det är en del att fixa med. Bland annat så kommer vi att vara med på en hel del mässor med Myperfectbaby.se men även andra saker kräver sin tillsyn. Man kan nästan säga att jag längtar till veckan som kommer efter denna, då Julian faktiskt börjar förskolan igen på riktigt. Ny avdelning, ny byggnad och ny personal. Pust. Men det ska nog gå bra, Lillen är snabb på att acklimatisera sig!

Dock så ska vi föräldrar hålla infomöte om Julian och vem han är för föräldrar och personal på det nya och det är ju en ganska stor grej. Jag återkommer om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar