1/01/2013

Detta år ska jag...

Tänk. Nu har vi ett helt nytt oskrivet år framför oss.

2013 SKA bli mitt hälsoår. På riktigt.

2013 SKA jag bli stark, snabb, pigg, snygg och glad. No bullshit! Jag börjar redan imorgon och kör aktiv träning varannan dag. Bättre mat, inga undanflykter eller trams, nu kör vi! Häng på vet jag!

2013 är även året då jag SKA kräva att få mer sömn. Vi har operation på Julian om 14 dagar och jag håller tummarna för att det är den räddning som vi har väntat på, jag håller tummarna för att vi ska slippa behöva åka till Astrid Lindgrens sjukhus, och för att vi ska slippa en lång utdragen utredning/process så jag kan få lägga min tid på träning av mig själv (min kropp) och träning och habilitering av J som senaste tiden har visat så stort intresse för att få utmanas (både språkligt och motoriskt).

Jag SKA lägga ner mer tid på Julians potträning och få honom torr och helt utan blöja inom ett halvår. Potentialen finns och han har börjat säga till precis innan han gör nummer 2 så får han sitta på toa då de gångerna så kanske det funkar.

Jag SKA börja med ett hemligt projekt som jag har skjutit upp tokigt länge på grund av brist på tid och ork.

Jag SKA få en diagnos ställd på mig själv. Ett intyg som hjälper mig att få rätt hjälp med att hantera min PMD i framtiden. För er som inte vet vad detta är så är det enkelt förklarat en svårare form av PMS som kan slå ut en person helt en hel vecka innan mens. Detta tillstånd har förstört mycket för mig och har varit en helt annan resa i sig och jag kommer att skriva mer om detta framöver på något sätt, kanske i något annat forum. I'll let you know.

Så. Tack för 2012..

2013! Here we go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar