2/04/2013

Tillbaka till verkligheten




YES! Vi är friska igen!

I alla fall 2 stycken av tre. Det blev inte lillen som drog nitlotten denna gången utan mannen, så nu har han lunginflammation...suck..

Jag tog en runda med lillen i vagnen för att få lite motion men självklart så började det snöa när vi kommit halvvägs. Lillen HATAR snö. Han tycker inte om när flingorna smälter på näsan och det bli kallt och blött. Jag har just nu en framåtvänd vagn igen det blåste rätt in på lilla kakan som skrek av missnöje. Behöver jag säga att jag fick halvspringa hem? ;)



Vi gick förbi dagiset på kullen i dag och vi kunde höra barnen leka ute. Lillen vände huvudet och sa med sorgsen röst: Kompisar till Julian. Julian vill leka. Han saknar sina kompisar på förskolan såååå mycket nu när han har fått vara hemma så länge så jag funderar på att låta honom gå på Onsdag. Han har bara hostan på nätterna kvar nu så det borde väl vara relativt säkert? 

Operationen (skrapning av polyp) bokar vi om. Jag känner att jag behöver lite andra positiva inslag i mitt liv nu den närmsta framtiden med all denna sjukdom som har varit. 

Men varför inte tredje gången gillt?!






1 kommentar:

  1. Stackars Fredrik,styrkekram till honom! Varför köps dessa eländiga vagnar?? Man ska kunna se sitt barn i ögonen och så slipper barnet kippa efter andan!! Tror jag ska starta krig mot tillverkarna om detta!! Klart lille Julian längtar! Puss o kram mommo!!

    SvaraRadera