3/30/2010

Hemma hos frisören


Den här lilla killen är en ständigt återkommande kund här hemma hos mig när jag leker hobbyfrisörska. Han är en ganska så tråkig kund, vill alltid bara ha "lite kortare i nacken", så det finns liksom inte så mycket utrymme för mig att improvisera än. Men han blir nöjd vid varje tillfälle iallafall, eller han märker nog knappt att jag har klippt honom. Han är alltid så busy med att "pilla på grejer" när han kommer hit. Han sitter i sin stol och det flyger än en leksak hit, än en leksak dit. Snackar gör han också, hela tiden, idag tyckte jag att han vid ett tillfälle under klippning sa, "ta lite kortare är du snäll". Men jag vet inte, jag kan ha hört fel, den lilla kunden var ju så förbenat förkyld idag så det gick knappt att urskilja vad han sa.




1 kommentar:

  1. Tack för titten! Vi stortrivdes i Dalarna, men nu är det skönt att möta vår på Västkusten ;) Hälsningar Ann-Charlotte

    SvaraRadera