3/29/2010

Tror ni på magiska skor?



















Jag har alltid varit en flicka med en stor kärlek för shopping , men idag fick bara själva tanken på att gå runt i en affär, mig att vilja krypa ner under täcket och hetsäta alvedon.
Alvedon är för övrigt en underbar drog och har räddat både mitt och lillens liv ett antal gånger under denna förkylning from hell. Utan baby Js suppositorier vet jag faktiskt inte vad jag skulle ha gjort. Nog om det, det jag ville komma till, var att jag älskar att leva i ett samhälle där man osminkad och glåmig, ja nästan halvdöd, kan sitta kvar hemma vid sin dator och bara klicka till sig ett par skor. För det var ju skor till lillen som nätshoppades idag . Ett par gudomliga converse med hög coolhetsfaktor. Kan man kanske till och med ta i så pass mycket och säga, att det är ett par skor som lillen kommer att ta sina allra första steg med?
Dom där efterlängtade små stegen som kunde få honom så mycket närmre de andra barnen i hans ålder. Eller, jag kanske hoppas på för mycket? Man kanske ska lära sig att krypa ordentligt först, och inte åla sig fram på golvet som en säl? Vilket i och för sig är ganska effektivt med tanke på alla värdesaker som har åkt i golvet här hemma.
Oh well, coolast i kvarteret kommer du iallafall att vara, min älskling, steg eller inte steg.







2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för kommentaren på min blogg! Nu ska jag plöja din.

    Sofia

    SvaraRadera
  2. Kika gärna in och tävla om babyprodukter, kanske din tur och vinna? lycka till =)

    SvaraRadera