6/09/2010

Vart tar tiden vägen?

Tänker ni precis som jag, ofta på hur fort tiden går? Efter att man har fått barn så mäter man ju sin tid i dem, och då märker man verkligen hur fort det går. Tiden är en märklig företeelse tycker jag, och varför säger man att tiden springer iväg? Oj, vad tiden springer iväg , är ju ett vanligt uttryck bland folk. Tiden har nog ett par riktigt sköna och mjuka Nike Air på fötterna kan jag tänka ibland. Sköna stunder tänker jag att jag skulle vilja stanna tiden, bara ett litet tag, så jag kunde njuta riktigt ordentligt, innan jag hakar på i livets löparspår igen.



Här är älsklingen och jag förra sommaren, vad söt och petit han var, som en liten, liten vaniljkaramell.



Glöm inte bort att försöka fånga tiden lite, ibland.

love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar