8/30/2010

Dagarna som går..

Jag funderade lite över vart dagarna tar vägen egentligen, då satte jag mig ner och skrev ner vår dag som idag är planerad till punkt och pricka. Hade jag sett denna lista när jag var en rebellisk liten 17-åring med svart hår, så hade jag bara skrattat åt listan och sagt att det där kommer aldrig att hända... ;)

MÅNDAG

7.30. Julian vaken

8.00. Frukost ,Tvätt, Blöjbyte, Påklädning

9.00. Fred lämnar på dagis

10.00. Jag gör mig i ordning, kollar mail, bäddar säng, kör igång en tvätt och disk.

11.00. Powerwalk till och från affären med rygga, handlar lunch

12.00. Fred och jag lunchar hemma

13.00. Fred börjar jobbet, jag plockar undan lite och bloggar

14.00. Jag hämtar Julian på dagis, promenerar både dit och hem

15.00. Mellis till Julian , mosad banan

16.00. Leker med Julian , Sätter igång med middagen som idag är Chili con Carne

17.00 Jag äter middag, matar Julian (som får burkmat)

18.00. Jag badar Julian

19.00 Pyamas på, sedan saga..eller tv..Välling..

20.00 Fred kommer hem, Förhoppningsvis sover Julian, om inte, så vaggar Fred tills han somnar..

21.00. Kollar mail, slösurfar, om jag har ork kanske jag tränar istället

22.00-23.00 En bok och sedan NATTA!


Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar