8/23/2010

Tack för att du valde oss!

Nu drar vi igång rejält med inskolningen på Förskolan och redan imorgon ska jag lyckas lämna Julian själv några timmar. Jag vet att det är jobbigast för mig, Julian själv visar inga tecken alls på att sakna mig när jag försvinner ut ur hans synfält. Han kryper runt och upptäcker allt runt omkring honom som den tuffaste lilla pirat, med hans alldeles egna Lena på tryggt avstånd. Vid sovdags tröstas de andra små barnen av sina medhavda snuttefiltar, sina nallar, eller nappar, och där bredvid ligger Julian tuff och tomhänt och bara ler. Min duktiga lilla kille, som aldrig slutar att förundra, mig, alla runtomkring, och även sig själv ibland till och med. Det känns som att min lilla kille har vuxit upp, bara på några dagar, han är ingen bebis längre, han är på väg att bli pojke och jag är så stolt och lycklig över att få vara hans mamma och för att jag får följa hans utveckling. Älskade unge, tack för att du valde oss!


love,

2 kommentarer:

  1. Jaaa ,tänk vilken tur ni hade som fick Julian! ;) Och vilken tur han hade som blev vald av er! :)
    //Maritha

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummarna för vår lille älskling! Mammatips: försök gör (läs) något som skingrar dina tankar under tiden Julian är på dagis, och skynnda låångsamt.
    Puss!

    SvaraRadera