11/19/2010

Stolt och rörd Award-vinnare!

Jag tänkte att jag skulle skicka vidare den här Awarden som jag fick av finaste Anna, men jag vet inte om jag hinner göra det nu och så kan jag inte riktigt välja vilka bloggar som ska få den... Har ni några förslag på bra bloggar som ni tycker förtjänar en Award? Tipsa gärna mig så skickar jag vidare till någon av dom senare idag!






-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

Här kommer i alla fall mina 7 saker;


* Jag är superduper-rädd för spindlar
* Jag är mörkrädd och tror att det bor monster under sängen
* Jag älskar att sjunga högt (och falskt)  i duschen
* Jag är otroligt morgontrött
* Jag har städmani
* Jag älskar horror movies
* Jag har en stark passion för pannkakstårta



UPPDATERING!
NU HAR JAG VALT!

Bloggar skrivna av människor som vi vill veta 7 saker om;

Max
Masarin
Prince Vince
Tjoddas
Sören
Linnea och Agnes
Linda




Love,

4 kommentarer:

  1. Jeg syns bloggen: http://ettnyttliv.wordpress.com/ har fortjent en Award. Veldig koselig å lese og stor inspirasjon for oss andre med Downs barn.

    SvaraRadera
  2. Det har du alldeles rätt i Pauline. Där har vi en vinnare.

    SvaraRadera
  3. Det finns så många bra bloggar, men du har valt de flesta som jag skulle valt. ;-)

    SvaraRadera